REPAIR CAFÉ

Reparatie van kapotte apparaten

In het Repair Café worden kapotte spullen gerepareerd, zoals elektrische apparaten, lampen, keukenapparatuur e.d. Op die manier werken we aan duurzaamheid en wordt bestaande kennis op allerlei gebied overgedragen.  Het Repair Café is elke 2e en 4e woensdag van de maand geopend, van 10.00-15.00 uur.

Het adres is in Eckelrade, Klompenstraat 1a. Hier kunt u uw kapotte spullen brengen. De aanwezige reparateurs maken ze weer in orde.

Meer over de achtergrond en doelstellingen van het Repair Café lees je op de landelijke Repair Café-site www.repaircafe.nl.

Klik hier voor een kort filmpje over hoe het Repair Café werkt: http://youtu.be/D5fHAnDFQ4A

Interesse?

Mail naar: info@stichtingwereldwijd.nl