WereldWijd is een organisatie die werkt aan een goed doel en we bieden een fijne werkomgeving.

Bij WereldWijd zijn er altijd mogelijkheden om vrijwilligerswerk te doen. Je kunt werken in de Nederlandse taallessen of bij de training in technische vaardigheden. Er worden trainingen gegeven op het gebied van lassen, metaal- en houtbewerking, elektrotechniek, naaien en computervaardigheden. Ook hebben we mensen nodig die in de kantine voor koffie, thee, soep zorgen. Verder kunnen we helpende handen gebruiken bij het onderhoud van het gebouw of het opknappen van gereedschappen en machines. Vrijwilligers komen in aanmerking voor een kleine onkostenvergoeding.

We zijn geopend van maandag tot en  met donderdag.

Er is altijd wel wat te doen. Neem vrijblijvend contact met ons op!