Coördinator Peter Gillissen neemt een cheque in ontvangst

WereldWijd ondervindt regelmatig erkenning en ontving de afgelopen jaren verschillende prijzen en waarderingen voor haar praktische en innovatieve aanpak in de omgang met asielzoekers, vluchtelingen en doelgroepen die elders in de samenleving moeilijk aansluiting vinden.

• 2015: Door EU gekozen als beste terugkeerproject van het Europese Terugkeerfonds (ETF).
  • 2010: Het project Wereld Tools benoemd als ‘good practice’ door het ministerie van Justitie, benoemd in de mid-term evaluation ETF.
  • 2006: Genomineerd voor het ‘Nationaal Compliment’,jaarlijks toegekende prijs aan het beste vrijwilligersproject van Nederland.
  • 2003: Genomineerd voor de Ab Harrewijnprijs, jaarlijks toegekend aan een persoon of groep die zich heeft ingezet voor de onderkant van de samenleving.
  • 2002: Innovatiedonatie van VNO/NCW
  • 2001: De Provinciale Limburgse Vrijwilligersprijs, het meest aansprekende vrijwilligersproject in Limburg.
  • 1999: De ‘Bemoei je d’r mee prijs’van het Humanistische Verbond

Projecten die WereldWijd in het verleden heeft uitgevoerd en afgerond:

High Five.