REPAIR CAFÉ

Reparatie van kapotte apparaten

Repair Café stichting WereldWijd is een initiatief dat repareren promoot als alternatief voor weggooien, dat reparatiekennis wil behouden en dat - via het organiseren van repareerbijeenkomsten - de sociale cohesie in de gemeenschap wil versterken. Stichting WereldWijd organiseert elke 2e en 4e woensdag van de maand een Repair Café in Eckelrade, Klompenstraat 1a. Mensen kunnen hier naartoe komen met hun kapotte spullen, die de aanwezige reparateurs, weer in orde te maken.

Reparaties gaan plaatsvinden op het gebied van:

• kleding/textiel
  • fietsen
  • elektrische apparaten
  • meubels/houten voorwerpen

OPEN VAN 10.00 TOT 15.00 UUR (lunchpauze van 12.30 tot 13.00 uur)

Meer over de achtergrond en doelstellingen van het “Repair Café” lees je op de landelijke “Repair Café”-site www.repaircafe.nl.

Klik hier voor een kort filmpje over hoe het repaircafe werkt: http://youtu.be/D5fHAnDFQ4A

Interesse?

Mail naar: info@stichtingwereldwijd.nl