Onze cursusaanbod

Wij geven diverse technische en theoretische vakken: computer, hout, metaal, textiel, elektrotechniek, Nederlands en Engels.

Ons motto is: "als je van deze vakken iets hebt geleerd, dan heb je die kennis voor altijd en overal, of het nu in Nederland is of ergens anders in de wereld." De  cursussen zijn voor veel mensen een goede start om zich in een bepaald vak verder te bekwamen. Voor elk vak kan een certificaat van WereldWijd ontvangen worden. Bij het lassen en bij de Nederlandse taal kan men een diploma halen.  Het is wenselijk om een combinatie van cursusdelen te volgen. In de praktijk komt dit neer op het volgen van theoretische vakken in de ochtenduren en praktische vakken in de middag. De cursussen worden gegeven van maandag tot en met donderdag. Op vrijdag zijn er geen lessen.