WereldTools Infomagazine, met informatie en foto's over terugkeer, WereldTools en gerealiseerde projecten.  Dit is de opvolger van het WereldTools Magazine,  over gesteunde projecten in Gambia, Senegal, Kenia en Uganda. (onderaan deze pagina is het oude Magazine nog te vinden)

Klik hier>>> om het magazine online in te zien

Klik hier>>> om de pdf te downloaden

Wil je een drukversie per post opgestuurd krijgen? Stuur dan een mailtje naar: info@stichtingwereldwijd.nl

Folders WereldTools

Onderstaand vind je folders over WereldTools in 5 verschillende talen. Klik op de tekst om te downloaden.

Films WereldTools

Onderstaand staan filmpjes over WereldTools. De gesproken tekst is Nederlands en de ondertiteling in diverse talen.

Voor Nederlands, klik hier>>>

Voor Franse ondertiteling, klik hier>>>

Voor de Engelse ondertiteling, klik hier>>>

Voor Arabische ondertiteling, klik hier>>>

Hier nog een ander mooi kort filmpje over WereldTools>>>

WereldTools Magazine, een eenmalige uitgave over gesteunde projecten in Gambia, Senegal, Kenia en Uganda. Dit magazine is gemaakt in het kader van het WereldToolsproject AMIF 2015-2018, want door AMIF en DT&V financieel mogelijk werd gemaakt.

Klik hier>>> om het magazine online in te zien

Klik hier>>> om de pdf te downloaden