Stichting WereldWijd zoekt stagiair(e)s! (HBO /MBO)

Ben jij opzoek naar een stage plek binnen een maatschappelijk organisatie en wil je werken met asielzoekers en statushouders? Wil je jouw sociale vaardigheden ontwikkelen en meer leren over inburgering en terugkeer? Dan kun bij WereldWijd terecht!

Wat ga je doen tijdens je stage periode:

-          Cursisten, deelnemers en vrijwilligers ondersteunen bij hulpvragen
-          Ondersteuning bieden bij lessen
-          De projectmedewerkers assisteren bij het terugkeer project
-          Meehelpen met PR/sociale media
-          Diverse voorkomende werkzaamheden

We zoeken iemand die een open blik op de wereld heeft en goed om kan gaan met verschillende mensen en culturen. We vragen een flexibele werkhouding en iemand die open staat voor afwisseling in opdrachten. Je kunt goed en duidelijk communiceren, rekening houdend met verschillende taalniveaus.

Wat hebben we jou te bieden:

·         Een leerzame en afwisselende werkplek
·         Goede begeleiding door een professionele staf
·         Een gezellige werkplek op een mooie locatie
·         Een bescheiden reis/onkostenvergoeding
·         Werkdagen mogelijk van maandag tot en met donderdag (vrijdag gesloten)

Heb je interesse of wil je eens komen kijken, neem dan contact op met p.wishaupt@stichtingwereldwijd.nl of bel naar 043-4083122