Bij Stichting WereldWijd werken is plezierig. Wij zijn een organisatie die werken aan een goed doel en we bieden een fijne werkomgeving. Wij zijn geopende van maandag tot en met donderdag.

Bij WereldWijd zijn er altijd mogelijkheden om vrijwilligerswerk te doen. Voor vrijwilligers is er een kleine onkostenvergoeding. Je kunt bij WereldWijd werken in de taallessen (Nederlands en Engels), de techniek (lassen, metaal, timmeren, elektrotechniek, naaien) of bij de computerafdeling (hardware, software), de kantine of het onderhoud van het gebouw of het opknappen van gereedschappen en machines. Er is altijd wel wat te doen. Neem vrijblijvend contact met ons op!

klik hier voor de folder vrijwilligers

Heb je interesse om bij ons vrijwilligerswerk te komen doen? Lees meer over werken bij WereldWijd in de folder.